Vill du att jag ska komma, säg bara till



Idag har vi haft en rejäl städdag här hemma.
Så nu är hela huset skinande rent.
Fast innan städningen hämtade jag syster och Maria vid bussen och lämnade lite saker på biblioteket.

Min städning idag har tagit mycket längre tid än det var meningen,
fast det har mest berott på att jag inte riktigt kände för det ^^
Men sen när vi var klara så ropade mamma från nedervåningen.
Hon hade nämligen dragit ut ALLA saker från köksskåpen och lagt på bordet.
Hon tyckte inte att det var så bra ordning där inne nämligen.
Så när hon hade gjort det fick jag och Elina sortera in allting igen.
Kändes ju kul att göra när man inte själv stökat till det.

På bilden är för övrigt jag den lilla blonda med vattenkannan ^^

Kommentarer
Postat av: Stooffish

haha det var nästan som min mamma gjorde i våra skåp, förutom att hon bytte ordning på allt :O

2009-03-08 @ 01:15:55
Postat av: sara

söto

2009-03-08 @ 15:39:13
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0