Ur so gay!

Skön morgon.
Vaknade en aning för sent och kollade klart på ED TV som jag började titta på igår kväll.
Den är riktigt bra faktiskt, plus att 90-tals filmer är så roliga med kläder och allt :P
Resten av morgonen har typ gått åt till att dusha och kolla på Den rätte för Rosing.
Det programmet känns en aning sjukt.
Hela avsnittet gick ungefär åt till att hon blir tafsad på av en kille som skulle kunna vara hennes son(han är 16 år yngre)
Hur kan hon inte inse hur fel det ser ut.
Han ser ju inte ens mogen ut, han ser ut som en typisk 19åring.
Nej usch jag förstår mig inte på det där.

Nu ska jag nog baka mig en kladdkaka, eller kladdkakemuffins, får se vad det blir ^^

Kommentarer
Postat av: sara

mmm gott.

men nu blir vi magsjuka =(

2009-03-04 @ 17:18:29
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0