Plus one is the Loneliest Number



Har haft skönaste förmiddagen på länge.
Har bara myst i sängen och kollat på Sex and the City.
Funderar på om mitt hår kommer se lite liknande ut efter permanenten.
Fast med mindre lockar kanske.
Men lär ju vara typ den längden.
Kanske, jag vet inte ^^
Sen har jag ätit massa muffins, så jag mår lite lätt illa nu.
Fast vet ju varför så det känns bra iallafall.
Skönt som sjutton med torsdag idag.
Längtar tills klockan är 5 i 9 ikväll då känns det så jäkla bra när man vet att man har två hela dagar ledigt.
Är lite sugen på en tjejdag imon, med ansiktsmask och sånt gottigt.
Kanske, om jag orkar.

Nu ska jag snart klä på mig.
Funderar skarpt på att åka tidigare in till stan idag och köpa svarta mjukisbyxor.
Känns som om jag kommer behöva det på jobbet det närmsta:P

Kommentarer
Postat av: sara

ja man blir ju fort lite förslappad ;)

2009-03-06 @ 09:56:58
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0