MVT, KK, FP

Jaha da var det jobb igen.
Av nagon anledning finns inte de tre sista bokstaverna i alfabetet pa min dator, men hey det funkar anda.
Jobbet ar rejalt segt idag.
Av nagon anledning ville de dela pa mig och Therese sa vi sitter i varsin anda av rummet.
Hade ju vart okej ok iChat funkade pa den har datorn men sjalvklart sa ska det inte gora det.
Mitt horne ar inte lite trakigt heller, kanns lite ensamt har borta.
Men snart slutar man och far antligen helg.
Hoppas bara att de flyttar ihop oss pa sondag igen.
Annars gar jag nog hem :P
Om jag far sitta har pa sondag, hemska tanke...

Kommentarer
Postat av: Stooffish

Du kan ha kommit åt shift + alt knappen samtidigt, då blir det engelskt tangentbord. D[ blir det konstigt [ ' ; ist'llet f;r åäö =)

2009-03-06 @ 12:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0