Just a fool to believe I have anything he needs



Skön dag.
Har myst med ansiktsmask och allmänt Sex and the City tittande hela dagen.
Tog en paus ifrån det ett tag iofs och tittade på Ichabod and Mr Toad istället :P

Sen på kvällen så kollade jag och pappa på Let's Dance och Singing Bee efetrsom vi var de enda hemma.
Till det åt vi supergoda pitabröd.
Tycker inte att Niklas borde åkt ut idag.
Men Elisabeth håller sig kvar pga sina gamla fans det måste man ju ändå förstå.
Och alla som känner mig förstod nog att jag blev lite lätt till mig av Annikas och Magnus dans till Beauty and the Beast.
Skulle göra vad som helst för hennes klänning i en kortare variant <3

Så nu ska resten av min kväll gå åt till att titta på Skönheten och Odjuret, var ett tag sen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0