I'm not the girl for you

Ikväll är jag allmänt irriterad.
Irriterad för att jag är på väg att gå i samma fälla igen.
Jag känner igen alla varningstecken och vet att det är dags att avsluta.
Varför måste de jag tycker verkar bra alltid visa en sida som får mig att backa undan?
Fast på samma gång, om man är så dum att man upprepar samma beteende som jag berättat är det som är det vidrigaste som hänt mig så är man nog en idiot helt enkelt.
Men jag undrar bara om han inte uppfattat det eller helt enkelt bara skiter i det.
Det är liksom bara en liten gyllene regel där,
är du intresserad av mig så ragga inte på andra, särskillt inte som är mycket yngre än mig.
Det får mig inte att känna mig speciell utan ger mig mer den där illamåendekänslan som jag annars bara får när jag dricker alkohol.

MenMen det är väl helt enkelt så, en gång en player, alltid en player.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0