I think it's better here than where we used to be

Idag har jag legat och tittar på Americas Next Top Model säsong 1 och 2 hela dagen.
Gick hem från jobbet igår eftersom jag fick rejält ont i magen och mådde sjukt illa.
Det är bättre idag men har fortfarande ont i magen.
Illamåendet är borta som tur är.
Imorgon blir det permanentning och jag är jättenervös.
Har ju aldrig gjort någonting sådant någonsin så det känns lite pirrigt.
Men det blir säkert bra, tror jag, hoppas jag.
Gaaah jag hatar att bli nervös inför håret.
Det är därför jag alltid gör allting så fort jag känner för det när det kommer till mitt hår.
Så jag slipper sitta och tänka över det i flera veckor.
Men som sagt, det blir nog bra.



Kommentarer
Postat av: sara

bara vi får se bilder sen!

2009-03-12 @ 20:44:51
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0