Här kommer rädslan, gamle vän

Då var man på jobbet igen.
Jag har varit lite oengagerad här det senaste me det ska det bli ändring på.
Helgen gick snabbt men var härlig.
I torsdags var det bara jobb, fredag var det mest slapp hemma med familjen.
Lördag åkte jag och Elina till torp och såg E.M.D. ^^
Och nu är det söndag och här är jag på jobbet.
Vi har supermysigaplatser idag, helt avskiljt från resten av folket.
Jag är hungrig, sugen på någon varm mat.
Kanske dags att hämta en varm choklad, snart iaf.

Kommentarer
Postat av: saraz

bläää på mat, jag mår rilla :-( hoppas inte V går in på min blogg. Då kommer ju alla veta om att jag är på smällen..

2009-03-22 @ 14:41:26
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: therese

den tanken slog mig också förut. sommar sommar sommmmar det är glaaaasss snaaaart

2009-03-22 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0