Great minds think alike

Jag och Patrik sitter och diskuterar framtiden.
Om när vi vill ha barn och liknande.
Det är sjukt hur lika vi tänker.
Jag vill ha mitt första barn inom 5 år och han tänker likadant.
Vi är båda trötta på vart vi är i livet och vill vidare.

Jag säger bara som jag så många gånger tänkt.
Om Patrik och jag bodde närme varandra skulle vi nog vara mer än vänner.
Men det är svårt med förhållande på distans.
Och frågan är nog om vi inte vart vänner för länge nu för att kunna bli mer.

Men jag klagar inte.
Han finns alltid där när jag behöver någon som lyssnar och ger goda råd.
Och man slipper ihåliga svar och tomma ord.
Han lyssnar verkligen på vad man säger och förstår.

Tack <3

Kommentarer
Postat av: sara

vem ör patrik?

2009-03-10 @ 19:34:45
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Patrik

Va go du är! Men visst har vi tänkt väldigt lika

på sista tiden? =D

2009-03-10 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0