Boys Boys Boys

Bussen hem idag bestod som vanligt av att alla tankar snurrade i mitt huvud.
Jag har insett att jag hatar när folk skriver "Hej sötis" Eller liknande till mig.
Seriöst jag är inte 15 längre.
Plus att jag inte vill få höra saker som "du verkar vara en porrig tjej".
Vad förväntar man sig för svar på en sån mening?

Och en annan sak.
Jag läste en sån där "Saker som killar ska veta om tjejer"lista och hakade upp mig på

"-använd ord som vacker och fin om henne istället för sexig och het, hon tar det mer seriöst då."

Det stämmer faktiskt inte på mig.
Jag tar allihop som tomma på ord, men vacker och fin känns bara som klyschor.
En kille som säger, gud du är så vacker, är oftare bara en mer rutinerad heartbreaker än en kille som kallar dig het.
'Jag menar inte att en kille inte kan mena det när han kallar dig för vacker.
Det är klart att det finns de som menar sånt också.
Men underskatta inte ord som het och sexig.
Alla tänker faktiskt inte likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0