Believing is half the beginning



Idag har jag varit väldigt oaktiv.
Men det har mest berott på att jag hållt på med annat ^^
Först satt jag hemma och väntade på att mina saker från tradera skulle komma.
Fick ett par stövletter och halsbandet på bilden <3

Sen tog jag bussen till stan lite tidigare än vanligt och lämnade tillbaka ett linne jag köpte i söndags.
Köpte bikinin på bilden istället.
Jag vet, jag behöver egentligen inga fler bikinis men hey vad gör man när man blir kär :P
Efter det mötte jag upp Sara och vi gick och köpte jordgubbsmilkshakes som är underbart gott ^^

Sen var det dags för jobb igen.
Blev ju ingen chock direkt när man inte fick någon biobiljett, hahaha.
Jag fick samlyssning av Neil idag.
Det är ingenting jag uppskattar direkt.
Blir lite nervös när någon ska lyssna på vad jag säger när jag ringer.
Men det gick bra iallafall och vi pratade om en hel del som verkligen inte hade med jobbet att göra.
Precis så som en arbetsdag ska vara :P




Kommentarer
Postat av: Roger

Gillar att du valde en så passande outfit till halsbandet ;)

2009-03-17 @ 01:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0