A walking disaster

Igår kom ju då som sagt syster hem.
Alltid skönt att ha dig hemma <3
Sen på kvällen åt vi våfflor och kikade på Let's Dance, yay.
Jag ville dock att Leila skulle vunnit, deras shownummer var fantastiskt!

Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha kört tidningar.
Säger bara katastrof!
Det började med att tidningarna var rejält försenade.
Jag råkade somna om och försov mig en halvtimma till på köpet.
Vaknar helt stressad och slänger på mig kläder och väska och in i bilen.
Nu hör saken till att mamma inte hämtat sin bil från verkstaden än utan gör det imorgon.
Så jag skulle ta hyrbilen tyckte mamma och pappa.
Men grejen var bara att när jag kom in i den så har den ett lite annorlunda sätt att få in backen på.
Jag var ju redan rejält stressad och sen och lyckades självklart inte få in den jävla backen.
Så efter att ha försökt i flera minuter får jag springa in och hämta nycklarna till pappas bil.
Anledningen till att jag egentligen inte ville ha pappas bil är att den är mycket större än mammas och svårare att manövrera på små utrymmen.
Och de flesta ställen jag kör på på natten är just små utrymmen.
Men det fanns inte så mycket att göra så det var bara att köra på.
Sen när jag kommer upp till avhämtningsplatsen(där tidningarna finns) så inser jag att på lördagar så är det massa extra tidningar.
Jag är van att dela ut tre olika, nu hade jag 7 att hålla reda på.
Inte lätt någonstans.
Så jag var tvungen att köra långsammare och kunde inte skynda förbi lådor för där kunde det hända att de hade någon av de övriga tidningarna.
Men det gick helt okej och jag höll tiden.
Förutom att jag någonstans i min förvirring och stress tänkte helt fel på ett klistermärke.
Så nu har jag 20 extra ST-Tidningar här hemma som jag ska dela ut imorgon.

Det var nog allt som hände i natt skulle jag tro.
Nu ska jag försöka sova lite innan det är dags att vakna igen.
Är inte så sugen på att sova men tror jag måste för att orka dagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: sara

nu när du jobbade extra där tycker jag inte du behöver jobba på söndag så vi kan åka till ullared då.. ;)

2009-03-28 @ 08:00:41
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: sara

Vad skönt, jag har vart och shoppat. NU mat.

Imorgon blir det NK med, gött med extra pengar.

2009-03-29 @ 18:21:18
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0