Sol, Satay och Let's Dance



Eftersom jag insåg att jag skulle ha massa oljor på ryggen och inte ville
riskera fläckar på den rosa tröjan så bytte jag precis innan jag gick hemifrån ^^
Var riktigt skönt att gå till
Sundet faktiskt, solen sken och det var riktigt varmt.
Men eftersom jag inte kan beräkna avstånd och tid så var jag 10 minuter för tidig.
Gick då ner till båtbryggorna och gick runt där tills det var dags.

Behandlingen var underbar, kan inte annat än rekommendera det.
Ouff så gott att bara bli ompysslad i 1 ½ timma utan mellanrum OCH utan att behöva ge någonting tillbaka :P

Sen så var det bara att promenera hem igen och umgås lite med syster.
Eftersom mamma och pappa skulle på bio på kvällen så skulle vi vara själva,
vi tog självklart tillfället i akt att köpa godis, glass och jordgubbar att mumsa på till Let's Dance.
Äntligen åkte Carl Jan ut!
Men innan Let's Dance åt vi godaste maten någonsin, Satay <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0