SkitSkitSkit!

Jag känner mig helt skum.
Inte så att jag håller på att bli sjuk eller så.
Utan mer förvirrad.
Tankarna bara flyger runt i huvudet på mig och jag kan inte koncentrera mig på någonting.
Och jag vet med mig själv att jag gör det igen.
Letar efter fel.
Letar efter en anledning till att slippa öppna mig helt.
Vill inte, vill, vill inte, vill.
Hur ska jag kunna motstå det?
Men hur ska jag på samma gång kunna leva ett bra liv om jag inte gör det?

Jag har byggt för höga barriärer runt mig helt enkelt.
Måste bryta ner dem.
Men inte helt, det klarar jag inte.
Men de måste bli lägre, mycket lägre.
Men hur lyckas man med det utan att förlora sig själv...
Jag vill lyckas, måste lyckas.
JAG SKA LYCKAS!

Hade det inte vart så kallt ute hade jag gått ut nu.
Tagit en promenad ner till vattnet för att rensa tankarna.
Sitta på klippan och bara räta ut tankarna.
Underbara tanke, sitta ensam där nere och bara vara.
Känna sig lugn och tillfreds.
Men än är ljumma sommarnätter långt borta.
Så jag får väl ta hand om det på det sättet jag brukar, som inte löser ett skit,
gå och lägga mig och hoppas att det blir bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Winald

ibland kan ett öppnande vara bra. För någon som man verkligen känner inte dömmer en. en vän... Kan vara väldigt bra.

2009-02-26 @ 10:28:26
URL: http://groomingmocker.blogg.se/
Postat av: Elina

du kan alltid prata med mig, syster <33

2009-02-28 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0