Seg dag...

Isch vilken seg dag jag haft idag.
Fick sitta vid en sån dator på jobbet så man inte kan göra annat än jobba.
Vilket som de flesta nog anar inte är populärt :P
Särskillt inte med tanke på att jag helst kollar runt lite när jag behöver en paus.
Så idag fick mina pauser bestå av att jag störde Therese istället, fast det funkar ju det med, men coacherna gillar det inte ^^
Men nu är jag iallafall hemma och funderar på att kolla film igen, fast det kommer nog sluta med att jag lyssnar på Harry Potter och spelar nåt spel på datorn ^^

Kommentarer
Postat av: sara

fy vad jobbigt med en sådan dator, ja menar jobba vill ju ingen göra.

2009-02-26 @ 08:02:44
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0