Jobb(ig) dag.





Då var ännu en dag avverkad.   
På jobbet var peppen på noll, men trots allt fick jag iväg några stycken.   
Tror Neal anade på oss att vi alla kände oss på botten och gav oss lite extra bra kort.       

Har vart på skumt humör hela dagen, vet inte riktigt varför men det är väl nån period nu eller nåt.   
Är grymt lättretlig och blir irriterad för minsta lilla.   
Och nej, det är inte pms.      

 Nu ska jag spendera min kväll framför datorn, kanske kolla någon film om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får väl bli första kommentaren då! :D

Är Neal den nya säljcoachen? :P

2009-02-23 @ 23:26:22
Postat av: Stooffish

Får väl bli första kommentaren då! =)

Är Neal den nya säljcoachen?

2009-02-23 @ 23:30:14
Postat av: Emmie

Aa det är han :)

2009-02-23 @ 23:32:22
URL: http://bryangreenberg.blogg.se/
Postat av: sara

Jo han kännde nog på sig att de var något. skall jag lägga in dig på bloglovin, så får du lägga in mig! ;)

2009-02-24 @ 12:12:13
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0