Hur kan jag låta bli ^^

Ja, jag erkänner.
Jag har försökt stå emot ett tag nu.
Men icke.
Jag vill också ha en blogg ^^
Inte för jag tror att den kommer intressera många, men skit samma :P

Så, jag kanske ska köra en kort presentation av mig själv.
Emmie heter jag, 20 år från Stenungsund.
Jobbar på Göteborgs-Posten och VTD.
Säljare och tidningsbud, imponerande eller hur ^^
Intressen för övrigt är väl film, böcker, foto och självklart familjen.

Bor ju då som sagt i Stenungsund hemma hos mamma och pappa.
Passar mig perfekt eftersom jag jobbar kväll och på så sätt nästan alltid är själv ändå.
Misstolka mig inte nu, jag vill ju flytta hemifrån, någon gång, men inte just nu.

Hmm, tror inte jag kommer på något mer att skriva nu.
Men det lär väl komma fram så småningom ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0